sobota, 13 lutego 2016

Tom Ford, Cheek Color - róż do policzków WICKED

Miłością do kosmetyków kolorowych Toma Forda zaraziła mnie znana blogerka Marti :* 
Z jednej strony jestem jej za to wdzięczna, zaś z drugiej mój portfel się buntuje :D
Nie da się ukryć, że znany projektant Tom Ford ma wysokie ceny, ale i klasę, poczucie smaku w tym co robi ;) Dzisiaj mam zamiar przedstawić Wam (rzecz jasna z jak najlepszej strony) róż do policzków od Tomka.



Trochę trwało zanim zdecydowałam się na jeden kolor, bowiem w ofercie Tomka znajdziemy na stronie Polskiego Douglasa 6 kolorów. Nie chciałam kupować koloru, którego nie będę używać. Zakup w tym przypadku mijałby się z celem tym bardziej, że Pan projektant bardzo się ceni i każe Nam zapłacić aż 255 zł za róż mający 8 g produktu. Wybierając dla siebie odcień z ochoczą patrzyłam na te z różowymi tonami, brzoskwiniowe i brązowe podtony nie wzbudzały we mnie zainteresowania. Zdaję sobie sprawę, że nie do końca ładnie w nich wyglądam, a róż w końcu ma upiększać Naszą twarzyczkę, a nie ją szpecić ;)



Po dłuższym namyśle padło na kolor wicked, zwanym malinowym różem i powiem Wam, że coś w tym jest. Faktycznie kolor wydaje się być malinowy z satynowym wykończeniem. Koniecznie trzeba z nim uważać, bo jest nieziemsko napigmentowany i przy ciężkiej ręce możecie sobie narobić niezłe plamy na kościach policzkowych. Jeżeli wiecie, że należycie do grona tych osób to polecam Wam użyć pędzla, chociażby takiego KLIK lub skunksa. Z nimi na pewno nie przesadzicie, a wręcz ułatwicie sobie robotę.
Zapewniam, że przy ich użyciu nie będziecie wyglądać jak ruska lalka z porcelany :D ;) Trwałości i wydajności temu cacuszkowi nie można odmówić. Potrafi bardzo długo się utrzymać nawet wtedy, gdy mamy zwariowany/zabiegany dzień, przy tym nie schodzi plackami, nie wyciera się, pod warunkiem, że nie macamy twarzy ;)
Potrafi współpracować z każdym pudrem, grunt to dobrze go zaaplikować. Zachowanie różu sprawdzałam na pudrach Urban Decay, Sisley, La Prairie.




Zdjęcia powyżej zostały zrobione w słoneczny dzień.
Wyraźnie widać, że nasycenie koloru jest bardzo wysokie :)
Ze swojej strony serdecznie Wam polecam Tomusia :)

Miłej soboty!
Pozdrawiam
Ania :)
 



0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)

Wszystko to, co kobiety kochają :)